7. Różne szlaki

Mija bardzo dużo czasu od sesji do momentu, w którym ją spisuję. Postaram się odnotować wszystko, co ważniejsze, jednak detale gdzieś umknął.

1. Katrina wraz z Josefem docierają do dzwonnicy. Zejście w dół, mrok i obecność złych sił sprawiają, że Josef traci głowę, zaczyna paplać od rzeczy i się szamotać. Katrina postanawia do niego wrócić, gdy tylko zabierze Serce Dzwonu. Podczas drogi w dół orientacja świata obraca się o 180 stopni i Katrina zaczyna się wspinać do góry. Znajduje Serce w ogromnej jaskini, do której dociera wiele korytarzy. Gdy pani inżynier zabiera artefakt cały ruch powietrza zamiera, korytarze i jaskinia zaczynają się kurczyć i zapadać, a Dzwonnica całkiem się zamyka. Katrina jest odcięta od Josefa.

2.Stuart, Inaros, Claudiu i Raafi schodzą w dół po starożytnych schodach (żółta farba: “Uważajcie na mechanicznego karła!”). Wokół nich wszędzie są przepaści, na ścianach z kolei znajdują mozaiki i freski opisujące panowanie na wyspie króla Gradlona, to jak ją zdobył oraz to, że na końcu istnienia Ys poświęcił się dla brzemiennej córki Dahut (która przecież doprowadziła do zatopienia miasta).
Tutaj wydarzyło się coś dziwnego z Raafim, nie pamiętam co dokładnie (nie chcę pamiętać ;)), ale jego zaufanie zostało zachwiane.

Ryc. Król Gradlon ratuje Dahut

Drużyna usłyszała kroki potężnej istoty, która się zbliżała. Zaczęli uciekać. Jednak maszyna, która ich ścigała, dogoniła ich bardzo szybko. Wtem stało się coś niespodziewanego, fragment tunelu się oberwał i wszyscy polecieli na sam dół otchłani.

3. Podczas drugiego pojedynku, tym razem na twórczość artystyczną, zdarzyło się coś niesamowitego - widownia nie potrafiła zadecydować, kto zwyciężył, dlatego Yan-gant-y-tan wprowadził dodatkową rundę, tym razem na opowieści. I znowu stało się coś niezwykłego, Jednooki, pomyślelibyście, że nie ma szans, wykazał się taką myślową elokwencją, że wzruszył wszystkich do łez. Sędzia turnieju oznajmił, że w ostatniej rundzie Eigill będzie miał utrudnienie - ma zaledwie 5 sekund na zranienie wilka, w przeciwnym razie przegrywa. Szwed rzucił się bez zapamiętania na zwierzę, jednak jakaś siła z zewnątrz wpłynęła na jego ruchy i osłabiła go. Nie zdążył.
Och, jakże kląłem w duchu! Sesję wcześniej pozwoliłem na wpływ nieobecnych postaci na aktywnych towarzyszy. Gracz Stuarta postanowił pomóc wilkowi… 
Przegrał pojedynek. Wilk czując, że coś jest nie tak, zażądał oka Eigilla, już po chwili zwierzę znowu spojrzało na świat dwoma ślepiami. Wyzwania, które ich obu spotkały, sprawiły, że połączyła ich silna więź. Wilk postanowił pomóc odnaleźć Eigillowi tego, który wpłynął na ich pojedynek i odpłacić mu pięknym za nadobne!
Uff, trochę mi ulżyło, gdy dziwna sytuacja przy stole (hej, to był naprawdę ważny rzut, a Stuart się tak w@#%!) poszła w tym kierunku.
Po skończonym turnieju Pana Bukowego Lasu ogarnęło dziwne uczucie, jego pałac zaczął się zamykać w sobie i wszystkich wyrzucił na polanę ze strzaskanym posągiem (domyślacie się pewnie, że to Manat). Ktoś ukradł Dzwon! Pan zwołał więc krucjatę, która wyruszy i sprawdzi, co się stało. Eigill z wilkiem poszli w swoją stronę.

4. Na dole otchłani rozbitkowie odnaleźli przedziwne machiny, trafili też na młodego mężczyznę, który przedstawił się jako Hoel, książę Thule. Powiedział, że przyszedł odnaleźć insygnia Gradlona.

5. Katrina wyruszyła w dal korytarzem. Natrafiła na leże Złamanego Kła. Po kilku perypetiach trafiła do Bukowego Lasu, gdzie spotkała Szweda z nowym przyjacielem. Podczas krótkiej rozmowy ona powiedziała, że rusza pomóc Josefowi, on, że idzie na statek, ponieważ wyczuł, że tam kryło się źródło jego porażki w turnieju.
To zakończenie było bardzo smutne. Dwoje rozbitków trafia na siebie przez przypadek, by po chwili pójść w swoją stronę. Drużyna prawdziwie się rozpadła!


Postaci po pierwszym sezonie:

Katrina Goldfinger
Koncepcja: Złota rączka wychowana na MacGyvera
Kłopot: Zawsze muszę mieć rację!
Przetrwam na tej wyspie za wszelką cenę, nawet zdrady.

+3 Technika, Hart
+2 Relacje, Skrytość
+1 Dociekanie, Sprawność, Oszustwo, Wiedza

Spinacz i sznurek - gdy drużyna ma śmieci, może rzucać na Technikę zamiast Przetrwania, gdy chodzi o umiejętności surwiwalowe.


Eigill Solringen
Koncepcja: Pokrzywdzony i niezrozumiany poszukiwacz sensu i chwały
Kłopot: Sternik gównoburzy bez kompasu moralnego
Za nieśmiertelność trzeba zapłacić krwią!
Wilczym okiem
Biały rycerz

+3 Prowokowanie
+2 Dociekanie, Strzelanie
+1 Budowa, Sprawność, Skrytość, Oszustwo

Sztuczka: może używać Strzelania do walki wręcz bronią palną, gdy w pobliżu są damy w opałach


Inaros (Carral el-Sayed)
Koncepcja: Mściwy dziedzic pradawnych królów
Kłopot: Z sercem jak kamień w krainie umarłych (tzn., że jeśli ma odejść, to z honorem)
Plan jest tylko wskazówką

+3 Walka, Hart
+2 Przetrwanie, Skrytość
+1 Sprawność, Relacje, Wiedza, Prowokowanie

Pod Piramidami (z Harrym Houdinim)
Błogosławieństwo Króla Pustyni - +2 do Walki na piasku


Claudiu Maiorescu
Koncepcja: Absolwent Uniwersytetu Google’a
Kłopot: Po prostu wysoki jak brzoza
Centrum zła jest gdzieś w Jerusalem
Oczy Alilat

+3 Wiedza, Dociekanie
+2 Budowa, Oszustwo
+1 Hart, Prowokowanie, Technika, Walka

Subskrybent Beara Gryllsa - Wiedza zamiast Przetrwania, gdy korzysta z surwiwalowych zdolności w lesie
Strach dodaje mi skrzydeł - darmowe wywołanie stanu Strach.


Stuart Bierut
Koncepcja: Nieśmiały steward po AWFie
Kłopot: Luki pamięci
Przetrwać za wszelką cenę
Koszmary wyspy mnie prześladują
Marionetka ciemności w teatrze makabry

+3 Sprawność, Skrytość
+2 Budowa, Przetrwanie
+1 Hart, Prowokowanie, Oszustwo, Technika





I to by było na tyle, dobrzy ludkowie. Do zobaczenia wkrótce.

Thats all folks wallpaper | Wallpaper Wide HD

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Plotki, abstrakty i B2

Fate x 5e

Obciążenie i ekwipunek